مقالات

نایلکس چیست؟(تفاوت ها و کاربرد)

نایلکس چیست ؟

مواد اولیه نایلکس : نایلکس از مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین یا همان HDPE تشکیل شده است .

ظاهر نایلکس : جنس نایلکس خشک بوده که باعث می شود با دست زدن به آن صدای نسبتا زیادی تولید کند همینطور شفافیت نایلون را نداشته و کمی مات تر است اما این خواص باعث شده که نایلکس قدرت تحمل وزن های بسیار بالایی را داشته باشد ، به طور مثال تربار ها و میوه فروشی ها و هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند باید از نایلکس استفاده کنند زیرا به هر میزان هم که وزن محصول بالا باشد نایلکس پاره نخواهد شد و تنها کش می آید.
نام نایلکس معادل واژه انگلیسی (PLASTIC BAG) می باشد .کاربرد های فوق العاده زیاد این محصول در حمل خرید مایحتاج افراد باعث شده در انواع مختلف شفاف , رنگی و چاپی که جنبه تبلیغاتی هم دارد تولید و به بازار مصرف عرضه شود .

نایلکس دارای دو نوع می باشد :
نوع یک :نایلکس شفاف (بی رنگ) و رنگی مواد اولیه نو.
نوع دو :نایلکس رنگی که با استفاده از گرانول نو تولید میشود .
نکته ای که در دو نوع اول و دوم یعنی نایلکس تولید شده با مواد نو و نایلکس تولید شده با مواد بازیافتی مطرح می شود که خیلی از افراد از آن بی اطلاع هستند غیر از بحث غیر بهداشتی بودن نوع بازیافتی بحث تعداد در کیلو می باشد . بطور مثال در سایر 37 *47 وقتی شما تعداد یک کیلو از این سایز را از نوع بازیافتی آن را می شمارید 120 عدد می باشد در صورتی که همین سایز در نوع مواد نو علاوه بر استحکام بالا و بهداشتی بودن 290 عدد می باشد پس اگر شما نایلکس نوع بازیافتی را حتی اگر بتوانید نصف قیمت نوع مواد نو بخرید علاوه بر اینکه یک جنس غیر بهداشتی غیر مستحکم خریده اید در اصل ماجرا از نایلکس مواد نو برای شما گران تر تمام شده است.
گروه تولیدی مطلوب پلاس تولید کننده انواع نایلکس مواد نو شفاف وفود گرید با بهترین کیفیت و استحکام می باشد.

انواع نایلکس:
عمده کاربرهای نایلکس عبارنتد از :

• انواع کیسه های حمل ونگهداری میوه و مواد غذایی
• انواع کیسه های فریزری
• سفره های یکبار مصرف
• دستکش های یکبار مصرف
• کیسه نونی
• نایلون اتوشویی
کارخانه تولیدی مطلوب پلاس با بیش از 4دهه سابقه و حسن انجام کار با دارا بودن دستگاه های بروز و نیروی انسانی آموزش دیده ودارای آزمایشگاه کنترل کیفیت آمادهتولید و فروش نایلکس ، کیسه های فریزری ، نایلون نان و کیسه های لاندری موردنیاز شما عزیزان رادر این حوزه می باشد .
کیسه های فریزری قابل عرضه بصورت فله(کیسه های 1 کیلوگرمی) می باشد که متناسب با نیاز مشتری قابل تولید می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *