مقالات

کاربرد های رول های نایلون

کاربرد های رول های نایلون

کاربرد های رول های نایلون بسیار وسیع می باشد. رول نایلون به طور کلی در بخش ساخت و ساز به عنوان پوشش بتن و بستر بتنی،در حمل و نقل به عنوان محافظت کننده مواد از اثرات خارجی،بسته بندی اثاث و وسایل و مجددا برای محافظت از وسایل در قبال اثرات خارجی،پوشاننده سقف برای جلوگیری از خارج شدن گرما و همانطور به عنوان یک ماده محافظتی برای عایق کاری در برابر وضعیت های طبیعی که در صنایع کشاورزی برای ثابت نگه داشتن دمای هوای گلخانه برای پرورش محصولات زراعتی به کار میرود. از رول های نایلونی همچنین در صنایع بتن سازی استفاده میشود باعث افزایش استحکام بتن و افزایش طول عمر آن می شوند. با این حال که رول های نایلون در کشور های توسعه یافته سالیان سال است که در موارد گوناگون به کار گرفته می شود،اخیرا در کشورمان نیز مورد توجه قرار گرفته است. اولین الیاف ساخته شده توسط بشر نایلون است. آن چه مردم به عنوان نایلون می شناسند در واقع یکی از حالت های مختلف نایلون است و منظور آن ها از نایلون، کیسه پلاستیکی است. نایلون یک پلیمر ترکیبی است که از پلی آمیدها تشکیل شده است. این فیبر برای اولین بار در دهه ۱۹۳۰ به عنوان جایگزین اولیه ابریشم معرفی شد. امروزه نایلون عضوی جدایی ناپذیر از زندگی‌ روزمره ما و از پر استفاده ترین الیاف مصنوعی در صنعت است. نایلون ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که باعث می شود کاربردهای زیادی داشته باشد.

از ویژگی های نایلون می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• بسیار قوی و الاستیک است.
• بسیار سبک وزن است.
• قابل شستشو بوده و شستشوی آن آسان است.
• فیبر نایلون در برابر گرما، اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی نسبتا مقاوم است.
• برای تجزیه الیاف نایلونی به مدت زمان زیادی نیاز است.
• در برابر مواد شیمیایی و روغن ها بسیار مقاوم می باشد.

لازم به ذکر است که نایلون انواعی دارد. در ادامه به معرفی انواع مختلف نایلون خواهیم پرداخت.
رول های نایلون گروه تولیدی مطلوب پلاس از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک فیلم درجه یک پتروشیمی به شکل شفاف و رنگی تولید شده و.ضخامت و عرض این نایلون ها با توجه به سفارش مشتری متغیر است .
فروش رول ، و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی بر مبنای واحد کیلوگرم میباشد. با توجه به قیمت روزانه مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک پتروشیمی خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش تماس (09134128391آقای مهندس رحمانی)حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *